Dagen D

Imorron är jag hemma i Sverige igen, shit va fort tiden har gått! 3 månader som för ett tag sen kändes som om de aldrig skulle ta slut har helt plötsligt gjort det. Det kommer bli konstigt att komma hem igen.

Veckan har rullat på och jag tror att jag aldrig sett mina kompisar så fulla nånsin! Igår kunde man se en viss J stå lutade mot en "Jack Sparrow"för att hon av nån anledning int ekunde stå... Tequilla kanske?... Sedan släpptes hon inte in igen p.g.a. att hon var för full, men J då!....

Veckorna har som sagt rullat fram och nu har vi nått slutet, en del lämnar kvar mer här en vissa andra, men vi är nog alla överens om att vi haf det jävligt kul och detta äventyr som vi haft kommer vi aldrig att glömma.

Vi syns i Sverige på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0