En helg innan jul!

Nu har jag varit hemma ett tag och den där lyckan man hade av att vara hemma har börjat försvinna lite lätt och lugnet har lagt sig. På ett sätt är allt rutin och vardag igen. 

Jag har börjat smälta alla minnen och känslor från England och inset en del. Jag vet inte riktigt vad jag känner för Leo, men en sak är jag säker på, jag saknar honom och jag längtar tills februari. 

Helgen va bra, hängde med Julia, Erik å Winland på fredagen, chilla lite bara å kolla på film, sen hade jag en dejt på lördagen. Dejten va rolig och trevlig å så, men jag tycker aldeles för mycket om Leo för att det ska bli en andra dejt. Söndagen chillade jag hemma och sen slagga Martin över här för han missa bussen.

Idag var det tårt kalas hemma hos Julia för B & Anna som fyllde år när vi var i England. Sam hade ett aldeles för dåligt kök för att baka tårta i så vi sköt upp det till nu. 

Nu ska jag kolla på film med mammsen, natti natti!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0