Home sweet home

Nu är jag hemma, å harvarit sen i lördags. Allt känns konstigt å tomt. Jag söäger inte att det är tråkigt att komma hem, tvärtom, det känns skönt. Men något saknas, jag kan inte sätta ord på vad.

Det snöar enormt mycket, allt är helt vitt. Jag hoppas det fortsätter sähär tills jul! JAG VILL HA EN VIT JUL! HÖR DU DET TOMTEN!? haha.

Leo lämna jag kvar i England, önskar att han var här, han skulle älska snön.  När man talar om människor som älskar snö, imorron kommer julia hit! Vi ska åka pulka, bygga snögubbar, dricka varm choklad och äta bullar! JIIIIPPIIII! Haha, det blir en härlig dag imorron. Ska be henne ta med sitt tefat, undra vad folk på bussen kommer tycka?

Idag tog vi svinis vaccinet, det gjorde inte ont och jag snackar fortfarande och går åt rätt håll, så det verkar lugnt!
Men nu måste jag gå och packa upp min resväska för den har exploderat i mitt rum... Bajs, jag hatar att packa upp!... Sen ska jag möta Amanda i Slussen för en fika, det ska bli mysigt. Aja, nu sk ajag dra mig upp på rummet å packa upp, BAJS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0