Måndag morgon 07.53

Så idag är det måndag igen, en ny vecka startar. Helgen va helt underbar fantastisk. Jag spenderade hela lördagen med brallan som jag trodde hade dissat mig! Men nej! Först drog vi hit å sen till Girls And Boys, vi var sena så vi behövde alla betala, bläää. Men ibland är det okej, det enda jobbiga var att jag sminkade mig på 10 minuter så det såg ju lite halv bra ut...

Vaknade mitt i natten av att nån random engelsk kille ringer med dolt nummer, INTE OKEJ! Speciellt inte när det är 04.30 på MORGONEN! BAJS!

Vaknar tidigt på söndagen men lyckades somna om och sedan var det Coffee & Corks hela dagen. Idag är det måndag och det blir nog soap ikväll även fast det är foam party...

Men nu ska jag äta frukost, bye for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0