oj, oj, oj.

Hmm, va länge sedan jag skrev nu, så jag tänkte skriva lite nu. Hihi. Igår hade vi movienight å från början skulle vi se lejonkungen, men det sluta med att vi såg 3 skräckisar, jiipii... Dumma Winland hade redan sett en så medans jag satt å skrek så satt han bara lugnt där å log lite smått, as kul, lr inte! Men jag måste erkänna att efter tre filmer så är man inte så rädd längre (oj, där ljög jag, jag hatar fortfarande skräckkisar!). Det var iaf en lyckad kväll.

Tanken var att vi skulle sovit hemma hos Felix allihopa, men skolan trodde vi skulle ha en sexorgie så det funkade inte, så vi sov alla hos Bee & Julia istället, mysigt.

Idag är det lördag å alltså dags för Girls and Boys. Jag trodde att byxorna dumpat mig, men nej, ska spendera hela kvällen med honom (HJÄLP!?!?!?!). Men Julia säger att det kommer gå bra å Bee med (som om dom vet nått!?!?!?!?!?). Men men, det blir vad man gör det till, eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0