Allt och egentligen inget?...

Vet ni hur länge jag har KÄMPAT med att försöka logga in på denna hemska sida?! I en EVIGHET! Nu är jag i alla fall inne (hahaha?!). Spenderade som sagt eftermiddagen på C&C under exxtrem koncentration! Bea å Julia lacka så fort nån prata.... Men sen började dom prata, å då lacka jag (lr inte).

Adde tycker jag är en treåring, men jag är faktiskt sju! (Adde Padde!) HA!

Snacka skype idag och MARTIN ÄR TRÅKIGT KILLIG! Wtf har hänt Martin??? Aja, han kommer ääääääälska sin julklapp (moahahaha...).

Julia fortsätter dissa Andrew the Monkey, men vad ska vi göra när vi träffar honom?! (Å tro mig det kommer vi göra, så stort är inte Canterbury å Julia är het så man känner igen henne!) Men vi har iaf en plan, vi ska låtsas som att vi inte känner honom, säga till vakten att vi blir förföljda och bar totalt IGNORERA killen! HAHA! BURNED!

Shit, jag spenderade 2 pund (28 kr) på en tandkräm! Bara för att dom vita smakar skit.... Man kan få en t-shirt på Primark för 2 pund... Blää vad tråkigt det är att köpa saker som man faktiskt BEHÖVER, TRÅKIGT!

Hmmm, å så var det slut!

Kommentarer
Postat av: Anna

Ibland beter du dig faktiskt som hela åtta(!)! Inte ofta, men det är ju alltid nått ;)

2009-10-13 @ 17:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0