Awesome! eller inte...

Nu är kvällen över och natten tar vid... Hade en hyfsad kväll som avslutades med salami mackor och mjölk i en alldeles fööör mjuk säng.

Jag, Julia, Anna och Felix drog till Fun fair å åkte lite karuseller, allt snurrade och även vi. Fjollig som jag är åkte jag bara två snurriga karuseller och en av dom var en nära döden upplevelse (varför åka två gånger Fredrika, VARFÖR?!). Sen skulle vi till den där lokala puben med biljardbord och massor av studenter, men nej, där var vi inte välkomna! Måste tydligen gå runt med passet i backfickan för att bli insläppt... *suck*

I alla fall så var Julias dejt Andrew the monkey där med sin vän, the outsider boy. Två mycket underliga å vääääldigt engelska killar, snacka inte mycket å var allmänt brittiska. Vi möte upp med resten av SVENSKARNA(efter mycket om och men) på allberrys där det var... TRÅKIGT!...

Jao, det var väl typ kvällen, jo juste! Vi träffa en kille som hade varit i Stockholm och han var DJ å hade urdålig musik smak, gick inte att dansa till.

Men nu ska jag pussla ihop ett litet mejl till morsan, för jag vill till Bryssel och julshoppa! Natti Natti gott folk, hoppas ni överlever natten utan mig!

Puuuuuuuussssssssss

                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0