Facebook ragga?

Har ni märkt hur beroende vi blivit av facebook? Vi håller koll på våra ex, gamla vänner och försöker hänga med i skvallret. Du tittar om den där snygga, heta killen du träffa på festen är single och sitter å dregglar över alla hans bilder å bara drömmer dig bort. Människor, vi har blivit beroende av facebook så pass mycket att vi har börjat facebook ragga!

Ni vet alla dom där turkarna och random killarna som addar dig å alla andra med samma namn sen skriver sliskiga meddelanden och du undrar: "Känner jag honom?..." Alla känner alla, så är det bara, man kan ju ha träffat honom, eller hur?....

Så vad är okej på facebook? Kan vi leva våra liv där?

Aja, nu ska jag fortsätta chatta med den där killen som egentligen inte är snygg å vi kommer aldrig att träffas, men han säger snälla saker och intresserar sig, me like! (jag vet, jag vet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0