Girls don´t like boy´s, girls like cars and money...

Mitt namn är Fredrika Nilsson och jag är en SHOPPAHOLIC! JAG ERKÄNNER att jag hittade en del snyggt på stan idag... Ooops.... Hihi. Jag älskar att vara tjej för jag äslkar klänningar! Men jag är inge bra på att vara tjeje dock.. Iof är jag bitchig, men jag kan inte måla naglarna. Jag hatar att sminka mig å göra iordning håret, men jag älskar att välja kläder å mixa å matcha, hmmm...

Jag drar slutsatsen att jag är en tomboy like Laura Croft, seeeexy... Hmmm, jag kan nog leva med det.

Aja, det blev en del shopping, en vanlig vit urringad tröja både bak å fram för 4 PUND! Sen 5 par string för 2 PUND! KLIPP! Sen blev det lite mer ROLIGA saker... Mums...



Såååååå jag ....(A)



As snygg sjal som man kan matcha med ALLT!

Sen köpte jag världens snyggaste klänning som passar mig as bra, men den får ni se senare när det är dags för utgång för ikväll blir det avfärd till the Works!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0