Godmorgon, Godnatt.

Okej, jag dör... Jag va uppe INNAN 7 idag, hjäääälp! Tidig morgon för idag är det tower of London som gäller där huvuden blev avhugna. Ska bli kul att se vad som händer under besöket...

Som sagt har Julia träffat a hot guy! Vi kallar honom Woody Wod. Han gillar dirty talk och Julia. Vet inte hur tjejen lyckas, men hon hittar alltid lite smått underliga killar, men den här killen är konstig på ett bra sätt. Han är väldigt PÅ, t.ex.: "Julia, smsa när du loggar in på msn igen" "Äh, jag ringde så du skulle svara på smset", killen har INGET tålamod! Men han är charmig & lite gullig så det gör inget...?

Nu ska jag ta och blunda lite för jag måste inte gå förän om 10, så godmorgon, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0