JAG VET!

Jag vet, det var as länge sen jag skrev. Men det har hänt för mycket och jag har haft för lite tid. Men här kommer en liten sammanfattning av tiden jag inte har skrivit om...


Konsert med en massa band, var backstage med as snygga killar! WOW!
Lisa fyllde 17 vilket firades med drinkar och mass fylla i klassen.
Uppsats skrevs klart å firades med utgång, jag å Julia drog till soup, NICE!
Familjen kom å hälsa på och tog med en MASSA svenskt godis, MUMS!
Vi drog till London, shoppade tills vi dog, slogs och köade på oxfordstreet.
Besökte Primark i London, HJÄLP!
Familjen åkte hem, snyft.
Ensam hela lovet nu för amanda kom inte hit, jag vet varfö men jag förstår inte, synd.

Det var allt i snabbspolning. Ska bli bättre på att skriva oftare nu, lr jag ska iaf försöka...

Puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0