Oj! Det kanske var lite magstarkt?

Ååå Gud, Ååå Gud, Ååå Gud!!!! JAG GRÅTER Å HAR ONT I MAGEN! Ååå Gud, Ååå Gud!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Girls and Boys tonight my darlings å shake som assssssssss, eller hur Bee? ^^

"Jag älskar Kevin. Oj! Det kanske var lite magstarkt?"

Julia: "Jag behöver ett smeknamn på Erik"
Jag: "Prik Perik?..."

Shit va flumm allt är just nu! Sitter hemma hos Bee & Julia å små snackar/facebookar och skrattar åt vår alldeles egna dåliga humor! HAHAHA!

Hmm, vi tror att Kevin kommer bli känd, så bara så ni vet, VI KÄNDE HAN FÖRRE ER! HA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0