Söta, lilla...

... Anna. För hon säger alltid rätt saker vid rätt tillfälle, vad skulle jag göra utan dig? DU boostar mitt självförtroende Anna! När jag tvivlar på mig själv får du mig att känna mig helt jävla amazing!

... Amanda. Fast du är far far away och sjukling så frågar du hur jag mår och hur det är här hos mig. Din omtanke har inga gränser och du kommer föralltid äga en STOR del av mitt hjärta gumman! Hade jag varit i Sverige nu hade jag kommit över med Ben and Jerry ice-cream, 50 paket vindruvor och 100 bra filmer! Längtar tills du kommer hit, då kör vi!

... syrran. För att du delar alla mina känslor, kärlek hat och glädje. För att du alltid är på min sida och för att du är galet rolig och underbar. Tack för din brutala ärlighet, allt du skvallrat om till mamma och pappa och tack för att du är en sån himla bra lilla syster!

... Tjejerna. vad skulle jag göra utan mina fem tjejer i England? Antagligen dö eller gå ner i en djup deprission, tack för att ni får mig att skratta och ger mig massor av kramar!

... Martin. Ja vad säger man om Martin. Tur jag har dig, för du är the one and only, finns ingen som du. I am your bitch darling!

... HP klassen på plats. FAN VAD KUL VI HAR! PÅ FREDAG SMÄLLER DET! SISTA KVÄLLEN; NU KÖR VI!

... Kajsa. Alltid förstående, alltid så himla vis och alltid lika rolig! Gumman, JAG SAKNAR DIG!

... Mamsen och Papsen. Okej, dom är jävligt jobbiga, men nu så inser jag hur mycket jag faktiskt behöver er... Men detta kommer jag aldrig mer erkänna...

... MIG SJÄLV! JAG ÄR HELT JÄVLA UNDERBAR OCH ROLIG SOM IN I HELVETE! You know it, I know it! ;)

Kommentarer
Postat av: Anna

Nawww... :) gillar speciellt den första biten och den sista biten hahaha :P <3

2009-10-15 @ 22:48:50
Postat av: Fredrika

Man måste ju uppmärksamma sina älsklingar! <3

2009-10-15 @ 22:54:07
URL: http://alotlikelove.webblogg.se/
Postat av: Josefin

Varsegod stora suster. trode aldrig jag skulle säga det här men jag saknar dig. Ses snart! love u <3

2009-10-18 @ 17:19:37
URL: http://jyssans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0