En i mängden - tyyyyyp

Nu har jag faktiskt varit produktiv (?) och pluggat lite. Skrivit kanske hälften av uppsatsen och har kommit fram till att orden inte kommer att räcka till (800st). Skit också. Undrar inte om jag kan övertala våran kära naturkunskapslärare Kemi (haha jag vet!) att låta mig ha 100 ord extra, det är ju inte så mycket, eller hur? Hmm, får se vad han tycker imorron...

Fick precis reda på att Göran Hägglund (Kd) kommer till skolan för att snacka lite imorron. Tydligen är det så att vi ska lyssna (obligatoriskt för 3:or, men inte för oss) för at vi är en sån himla ambitiös klass, pft, SURE!

Insåg precis att jag måste komma igång med träningen - det kom som en blixt från en klar himel, bara PANG, eller nått.

Nu ska jag väl.. PLUGGA... BAJS...tråkigt....



Göran Hägglund är ju inte precis snygg....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0