If God is good, why are you mean?

Okej, jag går i dimma och trvar mig fram i mörkret. Jag mår inte bra och känner mig helt borta helt enkelt. Kul. Väldigt. Speciellt nu inför Valborg. Väldigt.

Var i skolan halvdag idag, kände inte för mer. Mitt huvud var stort som en melon imorse.

Juste, nu glömde jag nästan! Statsminister Fredrik Reinfeldt var i skolan idag. Han var längre än jag trodde! Lite fisförnäm men gav bra och klara svar som gjorde att man förstod Moderaternas partipolitik och riktnig nu inför valet. Jag är nästan säker på vad jag ska rösta på, men det är heeemligt!

Nu bär det av till gymet snart, fast jag är sjuk (jag vet), men det är ju så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0