Julia, du är ingen mänsklig bulldozer

Appropå inget:

  • "Okej näe det tycker inte jag heller... då blir det liksom inge bra... men kul att du fick utlopp för dina känslor" - Bea sa det bra, ibland behöver man bara agera för man behöver det, det är ett behov, det är fan en rättighet.
  • "Låtsas att vi har kul" - Jag & Julia åtagliga gånger igår.
  • "Jag fryser om benen" "Du skulle inte rakat benen innan ikväll" - Random samtal igår
  • "Jag är kåt" "Då är vi två" - Min sms trafik under gårdagen
  • "Hej" "Hej" "Du går i Nacka va?" "Ja" "Går du organisation & ledarskap?" "Ja" "Då går vi samma kurs." - Julia och Brunettens samtal igår.
  • "Men vi pratade om mycket" - Haha, sure Julia!


Perfekt för lördagar - John Mayer "Slow Dancing In A Burning Room"

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0