Klockan går fort när man sover

Okej, gick upp för 20 minuter sedan, shit vad jag har sovit! Men skönt var det iaf. Kvällen var väl, ja, misslyckad? Hela helgen har varit knäpp... Men lite roliga grejer händer ju alltid, iaf om det är jag och Julia som hittar på nått. Har iaf träffat lite härligt folk under helgen och det är ju alltid kul!

Fick skjuts av mamma från bussen igår, såååå skönt! Jag och Julia hade nämligen bajsont i fötterna så vi fick gå barfota i T-centralen och satt barfota på tunnelbanan. Första och sista gången det händer, eller? När man kom hem å skulle lägga sig blev man nästan ihjäl skrämd av Gustav som låg och sov i soffan, hjälp vad rädd jag blev!

Sen för att göra allt värre var det två killar från Nacka Gymnasium som stötte på oss, HJÄÄÄÄÄÄLP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0