Låååång fredag

Nu blev ju inte fredagen som jag hade tänkt det precis. En himla boxare gick och dog så jag å Julia kom aldrig iväg till tv4. Kunde han inte dö idag ist eller nått? Efter att vi varit på tv? Jaja, Det var väl hans tid eller nått...

Men ist så sov jag till 11, satt i solen i 2 timmar och nu, ja nu, ska jag käka riktigt gott, GRILLAT för första gången i år! På besök är mormor och morfar som ska fira påsk med oss, alltid lika skojsigt. Sen imorron blir det påsklunch med lilla Lou och Charlie (å så deras föräldrar också) och slutligen ska vi fira Julia med buller å bång.

Men nu ska jag äta och försöka laga mitt knä (med silvertejp?...) så jag kan ha höga klackar imorron!

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0