Sleep well

Sovmorgon idag, skööönt! Ska ta bussen nu om 10 för att ta mig till skolan och gå på några lektioner. Regn, härligt. Pollen, bort sköljd.

Snackade med Leo igår!? Länge sedan han hörde av sig. Han har skaffat en flickvän och jag hoppas väl typ att det ska funka (men innerst inne gör jag kanske inte det?). Iaf, det var kul att han hörde av sig och vi snackade en stund.

Sen träffade jag Adam med kompis (Emil var det va?) på gymet. Har insett att hymet är en väldigt social plats! Synd bara att man alltid ser ut som skit där... Haha. Blir att dra till dit idag igen, ska prova en av deras dansklasser, body jam heter den. Ska bli kul!

Tanten på TV4 har chiliörhängen, inte snyggt...

Men till da bussen jag drar. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0