Spanien, DAG 1

Okej, så är man framme. Kul. Trött. Vet inte om det var en bra idé att åka ner, ångrar nästan att jag inte stannade hemma, men en vecka går fort, eller hur?

Lov iaf å det är ju alltid skönt. Fortfarande sliten sen helgen med ett antal blåmärken på konstiga ställen som jag inte minns hur jag fick... Men ska ha en mysig hemmakväll med grillning på balkongen och en tidg kväll så dte blir mycket sömn iaf, för det behöver jag, VERKLIGEN.

Visste ni förresten att det finns ett STarbucks på Arlanda?! Det va en chock för mig iaf, hoppas de öppnar nån annanstans så man slipper dra till Arlanda och checka in för att få en god frappucino. 

Sen flög man ju med Per Gessle ner, tänkte bara nämna det sådär...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0