Spanien, DAG 2

Okej, det är lite bättre nu när solen tittat fram, lite bättre. Men, jag längtar fortfarande hem, suck. Vet inte vad det är, brukar vara super skönt att dra till Spanien, men tydligen är det nått som inte stämmer den här gången eller så är det bara hemma som är bättre än vanligt.

Som jag sa tittade solen fram idag, skönt och varmt var det. Detta lilla framsteg resulterade i att jag nu är grisröd på benen, jippi!... Solkräm är överskattat eller?... Har jag tur har det iaf lagt sig tills imorron. Sen har jag levt på skaldjur hela dagen, ätit så mycket musslor och räkor att det snart kommer ut ur öronen. Upptäckte att min bikiniöverdel var för liten imorse, as kul, verkligen, så det blir att köpa en ny bikin så jag slipper klämma ner brösten i fortsättningen, skönt var det inte...

Men nu sitter jag nere på "den lokala puben" (?) och kollar på fotboll (Barcelona - Arsenal) med pappa. Tydligen hejar vi på Barcelona som leder med 3-1 och det verkar som det blir ett mål till snart, kanske? jag vet inte, kan inget om fotboll.

Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0