Spanien, DAG 4

Okej, jag vet, jag glömde Spanien, DAG 3 men till mitt försvar måste jag säga att jag var utan internet connection igår. Den är inte så värst bra idag heller vilket beror på att jag typ har tagit mig in på Paradors internet (parador är ett hotel som ligger typ 1 km från vår lägenhet) som inte har världens bästa täckning här...

Igår var det en sån där typisk Svenssons solsemester dag. Gjorde inte ett skit och bara satt i solen och åt god mat med roligt sällskap. Jossan raggade upp två belgare (som tydligen är våra grannar?!) och dom älskade att prata och inte prata så det va lite konstigt. Iaf så gick vi till Tutti Fruti (bar/klubb stället i denna håla...) som var DÖTT! HELT DÖTT! Måste säga att under somrarna är det fullt drag och man hittar knappt sittplatser. Så det blir ingen mer utgång den här veckan tror jag, kanske i helgen men det är tveksamt. Som tur är åker belgarna hem imorrn så vi slipper hänga med dom (JAAAAAAAAAAAAAAAA!).

LÄNGTAR ENORMT MYCKET HEM!

Men nu, nu ska jag gå och göra inget alls.

See u when I see u.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0