Spanien, DAG 6

Sista dagen i Spanien idag, imorron ska det åkas hem. Lite tråkigt faktiskt, har blivit van vid det chilla och sköna tempot här nere, sen kommer jag sakna solen. Men måste medge att hem lockar lite, saknar mina små söta vänner!

Idag har det varit lugnt. Chillade nere på stranden i solen och brände mig såklart, men vad gör det? Allt är bättre än vinterblek hy. Sen blev det god lunch på balkongen och en shopping runda i stan som resulterade i, ja, INGET. Haha, var nog inte på mitt bästa shopping humör idag. Kvällen avslutades med dunder middag på en av våra favoriter på stranden (JAG PROVADER ATT ÄTA SNIGLAR! Smaskigt faktiskt...) och nu sitter jag här.

Med hela familjen framför tv:n avnnjuts andra halvleken av El Classico (Barcelona - Real Madrid) och på Reals hemma arena står det just nu 2-0 till Barca. Kan det bli bättre?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0