Use the foot! May the foot be with you.

Idag var en uppochnervänd dag i mitt lilla liv. Jag gick till skolan, hade gympa, konstaterade att mitt knä inte var friskt och tränade så bra som det gick. Sen var det lite lektioner och så gick vi till Forum.

I forum väntade vi på en himla café person i typ, as länge iaf. Så då gick vi till Barrista ist, mys med Bea och Mimmi, det va kul! BH:n jag letat efter inköptes och sen bar det av till sös.

Hela dagen har varit i en dimma då mitt blodsocker varit under nivån för bra, typ. Ja, det var väl dagen, förutom att jag nyss kom hem från ett pass av kondition och Core - Beach 2010 nästa?

Ciao, nu blir det läxor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0