Dumma mej

Har varit lite dålig på att blogga den senaste tiden, kan det vara för att det varit jul? Ja. Tror det. Det har ju varit lite, men de har ju varit alldeles för tråkiga....

Igår var det iaf lite annandagsrea hopping med Niclas, hittade ganska mycket och är väldigt nöjd! Allt var bra förutom de där byxorna som jag precis inte får på mig, BAJS! MEN! Ett stort MEN, jag kommer komma i dom, vänta bara! Haha. Idag blir det nog en tripp till gymmet och Apple store i Sickla (sen ska jag försöka tvinga pappa att stanna i Forum också, det kommer nog gå bra!). En ny dator är på gång och därför ska det nu göras undersökningar.... AS KUL! Dock kan det kanske bli lite svårt att gå från PC till Mac, men va fan, NU KÖR VI!

Fick vad jag önskade mig i julklapp, massa små skit som kommer upp här lite senare idag kanske. Får se hur pass aktiv jag är. Sen är det ju faktiskt snart nyår också! GALET! Men det ska bli kul och gott, mneyn ser riktigt najs ut!

Men nu har jag snackat en massa skit, dags att hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0