En liten detalj bara...

Jag har aldrig tyckt jag varit speciellt kort, liten, whatever. En medelsvensson (kvinna) är a 164 - 165 cm lång. Där, mittemellan finns jag. Väldigt Svensson på det. Men några olika händelser har nu fått mig på andra tankar...

Niclas tappade bort mig (jag stod fan brevid honom), han såg mig inte. Killen i H&M kön gick bara rakt förbi mig, HALLÅ?! Finns jag inte? Mina byxor är för långa (de har inte krympt, jag har bara inte lagt upp dom...), det finns inga som typ passar perfekt från början.

Men blir det såhär för att jag är kort, liten, you name it eller för att jag tar för lite plats? Min syster och min mamma är mindre än mig, men detta händer ju typ inte dom (förutom det där med byxlängden).

Så Fredrika, kanske dags att ta lite plats?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0