Jag är inge bra på att blogga

i alla fall inte just nu, men dte betyder inte att jag är dålig, bara att jag skaffat mig ett liv... Haha. Igår var jag faktiskt och tränade, sprang 7,5 km och det var super skönt! Somnade på en gång och vaknade upp med lite träningsvärk i magen efter Core passet... Men vad skönt det är att känna att kroppen har jobbat lite!

Sitter här nu iaf, har ätitfrukost men fick ingen mjölk, bajs. Inte sååå himla gott men jag antar att jag måste överleva. Har på mig min najsiga och korta kjol idag, vet inte om den är lämplig att ha i skolan, men det är väl upp till bevis idag då! Snygg är jag iaf... Haha självgod? Javisst!

Igår var det en skit dag (förutom träningen då) så idag måste bli en bra dag! Det är ju iaf en rimlig tanke eller hur? Ska iaf julshoppa lite och det är ju alltid kul!

Men nu är det dags att gå och ta reda på vad för dag det blir! Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0