Are you a stranger?

Okej, har nu provat den totalt anonyma chatt sajten www.omegle.com och jag kan säga att jag både gillar och dissar. Du kan vara vem som helst och bara avbryta när du vill, allt sker på mina vilkor. Men tänk om den du pratar med bara fantiserat ihop nått, läskig tanke tycker jag..

Man stöter på många äckel päckel, många... Men en del är till min förvåning trevliga! Jag har en låg förväntan på människor så att jag aldrig blir negativt förvånad, jag vet, negativt, men va fan, jag gör vad jag vill!

Nu är Julia å Bea å Anna i England och ikväll blir det utgång och raggning? Soap var det i alla fall! Jag åker ner på lördag och då hoppas jag att jag får höra lite smarrigt skvaller!

Men nu ska jag tebax till den där killen från californien som inte riktigt vet vad för film Gladiator är....

Pusselipuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0