Avatar

Kom hem från stan för nån halvtimme sedan. Såg Avatar 3D med Anna, Bea, Julia, Adde och Falken, va riktigt kul faktiskt. Men jag måste bara säga en sak, jag kan INTE kolla normalt på bio om det är 3D. Jag blir skrämd och försöker ta i saker som kommer mot mig, hemskt jag vet, men ändå så sant. Va andra gången jag såg Avatar, men första i 3D och måste tyvärr säga att jag är lite besviken. Önskar att det va lite mer effekter, men nej, tyvärr.

Imorgon bär det av till läkaren vid 11, får skjuts av pappa, jippi! Tyvärr är det svenska prov, INTE så kul. På måndag blir det tomt i skolan, eller tomt och tomt, mindre folk iaf. Julia, Bea och Anna drar till England, medans Adde drar till Italien. Jag drar ju inte förän på lördag.

Men nu måste jag verkligen sova, eller? Iaf, natti natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0