En kort dag

Idag var det en kort dag i skolan, fast jag menar inte att dagen är kortare, eller ni fattar va? Den har fortfarande 24 timmar iaf. Rörde på mig för första gången på 2 veckor, va super skönt att springa och "träna" igen. Kul skolidrott idag.

Vi läser om stenar på geografin, STENAR!? AS TRÅKIGT! Som om Markettas lektioner inte redan va tråkiga... Vet inte alls vad jag ska göra för att stå ut, HJÄLP!?

Nedräkningen till England har nu börjat, 4 dagar kvar tills jag åker, NAJS! Och så är det ju 1 vecka och typ 5 dagar kvar till min födelsedag! JIIPPII! Så jag har lite att längta till så man kan glömma det där med prpve en stund...

Men nu ska jag käka lite. Pusselipuss.

Btw, är as glad att Martin har praktik och måste gå upp TIDIGT! HAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0