Mr D

Jag har kommit fram till vem min Mr Drömprins förebild är, Aladdin! Hallå?! Kan man välja nån annan? Han erbjuder ju söta Jasmine en helt ny värld full med romanti å äventyr, DET VILL JAG OCKSÅ HA!

Jag å Hanna har slutit en pakt, vi ska ta sluta leta, vi har letat å letat å letat en hel jävla evighet. Nu är det dags för Mr Drömprins att hitta oss!

Tänk er det här då, en snygg Mr D kommer fram till er å börjar små sjunga:

Jag kan visa en värld
Vacker bländande härlig
Säg om du ska va ärlig
har du drömt om den ibland

Jag kan lära dig se
bortom magiska under
oförglömmliga stunder
om du flyger bort med mig

En helt ny värld
ifrpn ett annat perspektiv
ingen bestämmer här
var och när,
glömt högt ovan molnen

Så svarar du lite så där normalt nynande:

En helt ny värld
En plats jag inte visste fanns
men här syns allt så klart
så underbart
att va här i en helt ny värld med dig.

Å han bara (helt enormt romantiskt och omtänktsamt):

Ja, att va här i en helt ny värld med dig.


Sen fortsätter ni sjunga och lever lyckliga i alla sina dagar! Finns det nån sån här på riktigt eller måste jag ringa Mr Disney?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0