.

Besökte läkaren idag, vilket inte förbättra läget på något sätt precis. Kan fortfarande inte äta och vet fortfarande inte varför. Irriterande att gå runt och inte veta, hatar ovetande!

Köpte hem ELLE idag på vägen hem från sjukhuset. De hade ett stort repotage om jeans, så varför inte tänkte jag. Jag bär de himelska blå varje dag nästan så jag kände att det kan behövas lite inspiration! Har bläddrat igenom den lite och visst finns det en del godbitar. Kanske nått att önska sig i födelsedag, som den där snygga Mulberry väskan, det där skärpet, den där blusen, å den där...

Vet ni, vet ni?! Gissa vem som ska se AC/DC i sommar på stadion? JAG! och ståplatser! Älskar min pappa! TACK! (Jag vet, bortskämmd, men vadå? Jag får se AC/DC i sommar!)

liselottewatkins

Låt er isnpireras och förnya er jeans stil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0