Fredags mys

Idag är det fredag och jag mår forftarande inte bra, bajs. Har iaf tagit hem typ alla skolböcker jag äger (väskan va tung!) så jag kan plugga ikapp här hemma. Men hur kul är det på en skala? Det är liksom fredagoch sen helg...

Har snackat mer med Leo nu och det känns lite bättre. Han har bett mig mejla lite svenska ord och grejor som kan vara bra att veta... Killen är lite knäpp, men han verkar iaf gilla mig?

Pappa har åkt iväg nu till Hamburg, Tyskland för att "jobba" (kolla på fotboll och skriva på viktiga papper?). Han blir borta hela helgen så det blir girlpower i huset under 3 dagar, herregud vi kommer dö! Haha.

Nu ska jag ner och försöka äta frukost.

3 veckor och 2 dagar!



En bild Bea tog i England. det här är mys för mig, Coffee & Corks. Vi hade många mysiga dagar och kvällar där med varm choklad och vänner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0