Helvetes *#¤%¤/&¤"&/(&#(/&=)?!="



INGEN BRA DAG IDAG! Internetet är seeeeegt, jag är seeeeg och allt går bara åt skogen.

Hatar killar och deras jobbigt korrsade hemska signaler som man ska förstå. Blää, en dag kan det kännas så bra, en annan dag är allt bara åt helvete.

Har lyssnat lite på några olika låtar och artister idag och hitta en helt underbar text. Den kommer från Joss Stones låt L-O-V-E och lyder såhär "L is for the way you look at me, O is for the only one I see, V is very very extra ordinary, E is even more than anyone that you adore and LOVE is all that I can give to you".

Tycker den beskriver kärleken ganska bra, eller vad säger ni?

Nu har jag iaf pluggat klart för idag, imorron börjar jag 12.20 så ska sova lite längre och försöka hinna med lite matte innan jag drar till skolan. Men nu ska jag stäääda, blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0