Vi fryser ihjäl...

...det är så kallt, stackars barn det ska bli varmt (nästa vecka nån gång iaf...). Jag har tröttnat på detta kalla, hemska, snöiga väder! Jag vill ha mina Converse på mig!!! Blä!

Sitter och kollar på Wallander, det är ju söndag. Har börjat städa mitt rum också och nästa helg bär det av till IKEA (som är ett privat aktiebolag, se vad mycket jag lärt mig idag!) för att köpa en massa roliga saker till mitt rum! Lycka! Mina föräldrar har lovat mig det här läääänge!

Idag är det 1 vecka och 6 dagar kvar tills jag åker till England! (Där är det faktiskt varmare än här vilket är ytterligare ett STORT +.)
3 veckor tills jag fyller 18 år!
4 veckor tills jag åker till Trysil med Julia!

Vilken månad februari kommer bli! Längtar!



Bild från England, Winland var fotograf och Julia har "fixat till" bilden lite. Snart där igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0