"Vi har ju allt!"

Har varit hemma idag som sagt, väldigt frustrerande! För när man är hemma, uttråkad och bara helt borta så har man tid att tänka, INTE BRA. Funderade på om man verkligen kan få allt idag? Kan du få allt eller måste du välja bort något?

Nu har dom börjat visa repriser på dagens "dag" program på tv som jag redan sett, lyckat.. Man kan tydligen inte få ALLT.

Snart 18 å jag vet fortfarande inte vad jag ska önska mig riktigt men jag har kommit på en idé... Imorron släpps biljetterna till AC/DC:s t på stadion i sommar! AAAAA! JAG VILL GÅ, PAPPA KÖP?!

Men tänk, deras (troligtvis) sista konsert i Sverige, ett gammalt band jag vuxit upp med, kan man verkligen missa det???



"It´s a long way to the top if you wanna rock`n`roll"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0