Kladdkaka på spanska

Har precis kommit hem från poolen som vi svenskar invarderade idag på eftermiddagen. Det var en svettig resa upp men sååå värt det. Pooler är underskattade. Har duschat, städat min halva av rummet (ja, man måste städa här, bajs tråkigt!) och sedan satt jag mig här i fotöljen med datan och kladdkaka. Mys.

Igår blev min syster yster drogad när vi var ute. Det var läskigt. Så nu har jag (efter en galen kväll) tagit ett beslut. Jag ska inte betala för någon alkohol på 2 veckor (det är målet, men kanske bara blir 1 vecka). Jag sparar inte bara pengar, utan minskar kalorierna också! Alltså, BARA positivt. För pengarna som blir över ska jag köpa ett grymt snyggt halsband.

Ikväll bir det BBQ på stranden med svensk maffian. Vi är ett jävligt stort och härligt gäng nu. Igår kom ju Tom och Fröbergs kusiner (släktingar) ner. Så chill kväll och mys på stranden ikväll.


Kommentarer
Postat av: Anna

Hm just a quick question... Är det inte bättre att betala för sina drinkar själv än att bli bjuden? o.O

Hoppas systeryster din mår bra :) <3

2010-07-23 @ 19:13:26
Postat av: Fredrika

Jo, jag vet. Jag kommer bli en drink hora... Men jag ska INTE betala för alkohol. Men det betyder inte att jag kommer tigga drinkar, frågar nån säger jag ja, annars så har jag en nykter kväll. Jo, alla mår bra och snart är det dags för stranden! :D <3

2010-07-24 @ 10:56:10
URL: http://alotlikelove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0