Spanien, DAG 12

Okej, om två dagar har halva tiden gått, för det är väl torsdag idag?... I ärlighetens namn längtar jag hem, inte mycket, inte lite, men längtan finns där. Dock har jag ju fortfarande saker jag inte gjort som måste avklaras innan hemfärd. Så det är lite dubbla känslor, mixed feelings som man skulle säga.

Igår var det utgång och vi träffade på en del svenskar, men inte sådär grymt många och inga som vi välkomnar in i gänget. Som Linn sa, killar är mer okej än tjejer, tjejer är oftast bitchigare. Sanna ord. Alexandra är INTE trevlig (sorry för uthängningen, men jag vet att hon inte läser min blogg). Det var även wet t-shirt contest igår. Billigt. Vi shotade gratis med några rika tyskar, billigt. Men va fan, vi visade INTE brösten iaf. Han på Seven blev arg, besviken och lite avig. André var även med. Killen som varit nere här i typ 15 sommrar i rad (han är 31). Trevlig typ som åker ner ensam och lär känna nya människor.

Ska nu slå en signal till Ebba, sen drar vi nog ner till stranden, vad annars?


Kommentarer
Postat av: Mimms ;)

Fiiining där :) Brun och snygg! <3

2010-07-22 @ 21:27:25
URL: http://inonen.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Haha, nja, brun och brun. Jag har iaf fått färg! ;) <3

2010-07-23 @ 12:10:29
URL: http://alotlikelove.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0