Bröst

Haha idag har jag inte gjort något alls! Det har varit underbart, fast det kunde varit pyttelite bättre. Idag känner jag för en vild utekväll med gänget, men imorgon vill jag ha en mysig tv kväll, någon som kan tänka sig att göra mig sällskap? Snälla?

Just nu ser jag hemsk ut, alltså grymt ful. Har tre flätor i håret, jag känner hur min andedräkt luktar äckligt och ingen i min familj vill komma in i rummet, säger ganska mycket om min situation. Läste en tidning idag (inte the tidning utan en skvaller blaska.... Men jag läste!) och där stod det lite om Miss Aniston. Tydligen så använder hon fejk bröstvårtor för att hennes bröst ska se yngre och "piggare". Vi har ofta haft den här diskussionen i tjejgänget om hurvida det är okej att gå ut utan bh eller ej. Jag har alltid tyckt det är okej, om man gör det klädsamt, inte som hon på Julias gym som går på dansklasser med sina eorma bröst, genomskinliga linne och INGEN bh! Man måste respektera andra.

Nu är det iaf sommar, det gör det mer okej med "fria" bröst, men man behöver ju inte överdriva som Jennifer...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0