Go with the flow

Känner att jag börjar komma igen nu efter en vecka av att göra ingeting. Har börjat att träna, eller "träna"... Blir i alla fall 20 minuter på maskinen eller spåret varje dag och lite yoga på altanen, man får ju inte bli stel!

Snart dags för midsommar ju och imorgon kommer farmor och farfar upp. Blir lunch med famlijen på midsommar, sen får vi se lite vad som händer, hoppas på fint väder! Mycket sol vill jag ha!

Sommar vädret har varit här några dagar nu (snarare 2) och det blev glass i solen med Jonas på eftermiddagen. Innan hann jag med lite träning och måste erkänna att man blir lite trött av att gå upp tidigt, men jag antar att man får skylla sig själv när man lägger sig sent?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0