Några sommardagar

Ett tag sen senast, men inte så länge sedan. Har haft fullt upp med sommaren bara. Så, en summerin av dessa dagar:

Tisdag:
Då umgicks jag med Jonas och seglade (på riktigt) för första gången. Läskigt men otroligt kul! Mina fördomar är borta och det kan faktiskt gå fort fast man seglar. Haha. Kollade lite film också, Ironman, för man måste se ettan innan man ser tvåan, eller hur?

Onsdag:
Sovmorgon och god frukost i solen. Sen en mysig stund med "småttingarna" om gymnasiet, dom börjar bli stora nu, lite läskigt faktiskt. Syrran är snart ikapp!? Avslutade onsdagen med att gå på bio med Anna och Julia. Både jag och Anna tyckte att det var dags att pigga upp Julia som arbetat hårt den här veckan! Så vi gick och såg Dear John och grät som småbarn som inte får glass... eller nått... Bra var den i alla fall och jag tror inte att det var någon som gick ut utan att ha gråtit en tår.

Torsdag (idag):
Sommarn har ju anlänt! Detta firades med en dag i solen. Har bättrat mig lite så jag brände mig BARA på insidan av höger ben. Hur jag nu lyckades med det? Haha. Sen har jag nästan läst klart deckaren, den är super duper bra! Kommer en liten summering av den snart, ska bara läsa de sista 150 sidorna. Kan inte bärga mig! Undra hur den slutar?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0