Vi har ingenting att förlora

Slog mig idag att jag tillhör den "nya" generationen som min mamma så fint uttrycker sig. Framtidens öde vilar på våra axlar. Detta skulle vanligtvis skrämma livet ur mig, men jag har tänkt. Spelar egentligen ingen roll vad vi (den nya generationen) gör, för vi kan ju inte bli värre än tidigare generationer. Det blir svårt att slå 1:a och 2:a världskriget, alla andra krig och atombober samt diverse oljeläckor och miljö problem. Så, det kan ju bara bli bättre eller hur? Dags för oss att göra om och göra bättre. Så, vi har inegnting att förlora.

Jag har alldeles för mycket fritid just nu och hinner tänka alldeles för mycket!



Kommentarer
Postat av: Julia

JAG hinner tänka alldelles för mycket! Jobb i 8 timmar utan nån whatsoever MUSIK!!!! Fatta

2010-06-22 @ 18:33:21
URL: http://bondgrogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0