Efter helgen kommer...?

Ja, vadå? Vad kommer efter helgen? Lugn? Skola? Semester? Ja, vad vet jag? Ny vecka, nya utmaningar.

Såg som sagt Alice i Underlandet i lördags morse och nu har jag lärt mig nått nytt:
"Jag försöker tänka på 6 omöjligheter innan frukost"
"Det låter hälsosamt"

Jag ska nog ta och göra det bara för att utmana mig själv och se om det verkligen är en omöjlighet?

Helgen var lång, kul och det blev alldeles för lite sömn, men vem bryr sig? Sova kan man göra när man är död. Dock skulle jag behöva ta en snabblur nu, är alldeles för trött för mitt eget bästa, men det blir väl så med en 2-åring i huset? Han är ALDRIG tyst....



Söt är ungen iaf och tur är väl det, annars skulle jag aldrig stå ut med denna biltokiga ljudmaskin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0