Hihihi haha hehehe

Stooor shoppingdag idag med både Julia och mamsen. Blev ett par EXTREMT läckra skor, ni skulle bara veta! Sen så hittade jag en blus som ska bäras när jag å Julia debuterar på tv4! Stackars tv4, dom vet inte vilka dom har att göra med... Men vem vet, detta kanske blir början på våran karriär? Vad var det vi prata om Julia? Ett pogram där vi bara sitter å snackar? AWESOME!

Sen drog vi hem till Jullan iaf å åt goodie mellis (leverpastejsmackor med gurka, MUMS!).




Leverpastej är lika farligt som vodka tydligen, den får dig att göra ooooväntade saker.... Moahaha.

BIANCA DRESS

Min snygga klänning från Twist & Tango som ska bäras på lördag!

JAG LÄÄÄNGTAR INTE LÅNGT KVAR NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0