Hmm, tisdag kanske?

Jo men jag tror det är tisdag idag?... Eller det ÄR tisdag idag. Vaknade och trodde jag skulle dö imorse, halsen gjorde ont och huvudet dunkade, dunk dunk dunk. Men jag överlevde skoldagen och har till och med fått en hel del läxor gjorda!

Har inte sett till mitt heta skolspan på 2 dagar! Men Julia hon får sin dagliga dos av boxermannen var dag! Haha, gud vad han är het(jag erkänner Julia!), men jag får absolut inte titta på honom. Regler från Julia som påstår att jag flörtar utan att tänka på det (oops!). Jag vill inte sno Julias sköna prins, så jag kollar helt enkelt inte på honom, haha.

Har fortfarande inte målat naglarna... Bad girl! Men jag ska nog KANSKE göra det idag. Dom ser för jävliga ut så jag BORDE göra det...

SNÖN har återvänt, jag HATAR gud! Kan han inte bara sluta ha kuddkrig???

Nu ska jag iaf kolla på Svenska Hollywood Fruar å fundera på om de verkligen är så dumma som dom verkar, efter det blir det galna Desperate Housewives, jag vet, jag är en tv-serie nörd.

Pusselipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0