Måndag

Hmm, jaha, nu har jag visst inte skrivit på länge, ooops... JAG BRYR MIG INTE! Jag har faktiskt ett liv (?) tro det eller ej så jag har inte haft tid att sitta vid datorn den här helgen (och i hemlighet är jag super stolt över detta).

Idag köpte jag världens världens världens snyggast eklänning som jag sk aha på mig på Julias 18 års fest på lördag (där det också blir utgång på kvällen till en ej bestämd klubb). Sen var jag tvungen att köpa en axelbandslös BH för 300 spänn, lycka... Jag har även hittat en snygg väska, nu är det bara skorna som fattas!

Idag så satt jag och Julia å snacka när en väääldigt snygg kille bara dök upp sådär, mums! Jag har bestämt mig för att sluta vara vegetarian nu och jag vill ha en grillad kyckling med het sås! Oooh yeah. Julia vill ha en stor biff... Haha, vi har alldeles för mycket fritid vi två!

Nu är det bestämmt! På fredag dyker jag upp i Morgonnyheterna i TV4 med Julia, vi ska snacka politik... VILKET SKÄMT!...

Men nu ska jag väl fira den där saken som kallas lillasyster, det är ju hennes födelsedag idag, ändå...

Josefin Nilsson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0