En alldeles alldeles underbar kväll på slottet

En mysig kväll hemma hos Julia med tjejerna var just precis det vi behövde, allihopa. Saker avslöjades, skrattet slutade aldrig och allt som skedde stannar mellan oss. För all framtid.

Mycket tankar just nu, om allt och alla, det bara snurrar i huvudet och jag känner att den enda platsen jag inte vill vara är i skolan. Kan det inte bara sluta snart?
Men nu ska jag sova, för snart har Julia duschat klart och snart står audin utanför med en familj som ska föra mig till Köpenhamn över helgen. Förhoppningsvis blir det minnesvärt, en konsert med John Mayer slår precis kvällen jag haft med tjejerna ikväll, men det är precis.
Sov sött och dröm om era prinsar flickor. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0