Ensam i bio mörkret... Eller?...

WIOWIOWI! Jag ääälskar solen, helt underbar. Kanske inte är nr ett på listan, men solen är iaf med på topp 5! Idag var det ännu en snubbe som skulle övertyga oss om att vi ska rösta på hans parti, det är svårt det här! Vet iaf vilket block jag ska rösta på, men inte vilket parti. Men det löser sig nog, så orolig är jag inte.

Satt i solen och schteeeekte på lunchen sen var det två korta roliga(!) lektioner efter det. En kort dag idag alltså och en ledig dag imorgon, härligt!

Jag är super sugen att gå på en bio dejt med vem som helst! Så kul att titta på film, mysa och sen snacka om den, någon som är på? Har tre alternativ:

  • Robin Hood - Den nya som går på bio alltså...
  • Dear John
  • Kick-Ass
  • Sen var det en till jag inte minns namnet på...

Sen kan du ju självklart få komma med egna förslag, bara jag får en bio dejt så funkar det utmärkt (är så tragiskt att titta på bio ensam...).

Jaja, nu ska jag fortsätta att tycka synd om mig själv för jag måste göra matte C grejs...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0