Heeeeeeeeeeeeeeeej BLOGGEN!

Ärligt talat orkar jag egentligen inte blogg. Har inget kul att skriva om och ingen lust att skriva. Det var en kul lördag. Länge sedan man var på hemmafest faktiskt. Så det blev en billig(?) helg för ovanlighetens skull. Fast på ett positivt sätt.

Gick och la mig vid 04.30 igår så jag är trött nu. Inte så konstigt. Har en massa matte C att räkna och jag förstår inget alls. Känner att det här verkligen är en rolig söndag. Inte.

Shoppade igår och hitta ett par väldigt läckra jeans (läckra på mig alltså...) som jag köpte sen blev det en söt klänning som framhäver det man vill framhäva och gömmer det man inte vill visa. Love it - Love H&M.

Ska väl fortsätta med äckel päckel matten och fixa naglarna. Ta ett bad och låtsas som att det är en bra söndag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0