En sån där ni vet...

Idag är det en sån där dag ni vet, en sån där dag som kan gå hur som helst. Har mitt svenska nationella tal idag och man kan säga att jag inte riktigt har 100 % koll på vad det är jag ska prata om... Sen ska jag till forum å hämta ut de där nedrans recepten som jag fick av läkaren... HATAR verkligen apoteket, en sån jädrans kö! BLÄ! Men, man måste ju dit ibland...

Jag har på känn at det blir lite shopping idag också, det kliar i fingertopparna så det blir nog något iaf... Dumma mig, eller? Näe, tycker inte jag.

Kommer avsluta dagen med ett besök i kyrkan. Oväntat, ja! Jag berättade för min lärare att jag och Gud inte har en speciellt bra relation, han brydde sig inte. Gör uppgiften annars får du INTE G det var svaret. Han och hans principer...

Nu sk ajag klä på mig, kan nog inte gå till skolan i pyjamas, eller?...



Julia är just nu i London och jag är inte alls avundsjuk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0